Karrier vs. család

Nőknek, akiknek fontos a karrierje

Rólam

eszter_monello_1.pngImádom a munkám és a családom, velük teljes az életem.

Anno a laptopomat becsukva folyt el a magzatvizem, és a vállalkozásomat a Monello baby more-t is a nagyobbik fiamnak köszönhetem.

Igyekszem felvenni a ritmust, amíg oviban és iskolában vannak, örökös lelkiismeret furdalással, mert egyszerűen nem bírok annyi időt szánni rá, mint amennyit szeretnék, de mégis hajt a vágy és csinálnom kell. Feldob, boldoggá tesz és harmonizálSok-sok tervvel és most, hogy egy helyre járnak már talán több idővel is?!!

Hálás vagyok, hogy azt csinálhatom, amit szeretek, hogy önállóan tudok alkotni és ezzel más anyukáknak segíteni, megoldást nyújtani a mindennapokban. Hálás vagyok, hogy ezáltal több időt tudok a fiaimmal tölteni és így ők egy sokkal kiegyensúlyozottabb anyukát kapnak vissza.

Azt mondják, minden sikeres férfi mögött egy erős nő áll… Mögöttem olyan férfi áll, aki a háttérből úgy segít engem, hogy meghagyja ezt az én játszóteremnek, hagyja, hogy szabadon szárnyalhassak, miközben tudom, bármikor számíthatok rá legyen szó a fiaink teljes ellátásáról vagy akár egy üzleti javaslatról. Bár tudom, nehezére esik, hogy nem szól bele, de tiszteletben tartja és ez nagyon fontos nekem.

Az utóbbi időben egyre több barátnőm fordult hozzám azzal, hogy segítsek, hogyan lehet megoldani a karriert és a családot egyszerre. Én hogyan csinálom, amikor neki sokszor még az ebédet sincs ideje megfőzni. Úgy döntöttem nyomozásba kezdek és megfejtem mi a titka azoknak a sikeres nőknek, akik nem csak édesanyák, hanem a munkájuk, egyben a szenvedélyük is. Vagy pedig még dolgozó nőként tekintenek a jövőbe, mi lesz ha majd nekem is családom lesz, mennyire kell feladnom a munkám, a karrierem az álmaim.

Eszter

 

A Karrier vs. Család Blogról röviden

  1. Sikeres nők naplóiból

Beszélgetések sikeres, közismert és kevésbé ismert vállalkozó, dolgozó nőkkel és édesanyákkal. Kíváncsi természet vagyok és szeretek sikeres nőkkel beszélgetni.

  1. Boldoggá tesz és harmonizál

Használható tippek, ötletek, hogyan hozd egyensúlyba a karriered a családdal.

  1. Gyöngyszem a sivatagban

Abu Dhabi olyan fantasztikus, hogy meg kell, hogy osszam veletek. Az Egyesült Arab Emírségek egy anya és vállalkozó nő szemével.

  1. Monello Mamik hasznos tippjei

Anya lettem, segítség, mit csinálok rosszul. …tudd ez az időszak mindenkinek nagyon nehéz volt, csak az idő ugye sok mindent megszépít…

  1. Monello baby&more

A praktikus mami babakelengyéjének elengedhetetlen darabjai, amikért később még hálás leszel. Minőségi, hiánypótló, designer, mama-barát textil megoldások, anyukák közreműködésével anyukák igényei szerint megtervezve. Újdonságok, kulissza-titkok, valami ismét készül.

Facebook oldaldoboz

HTML doboz

süti beállítások módosítása